TRForum.Net - Türkiye'nin En Genç Forumu kameralı mobil sohbet



Go Back   TRForum.Net - Türkiye'nin En Genç Forumu > Genel Konular - Güncel Forum > Genel Bilgiler > Kişisel Gelişim
Kayıt ol Yardım Takvim Bugünkü Mesajlar Arama

Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu Aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama
Alt 09/02/2019, 13:04   #1
 
Neon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
~ Neon Bilgiler ~

¤ Üye No : 19
¤ Bugün : Süper
¤ Bulunduğu Yer : İstanbul
¤ Yaş: 29
Konuları : 269
Mesajları : 323
Beğenileri : 36
Beğendikleri : 41
Ü. Tarihi : 04/02/2019
TRF Puanı : 20
TRF Derecesi : Neon is on a distinguished road

Standart Telefonda öfkeli bir insan nasıl yatıştırılır

Öfkeli telefonlarla başa çıkmayı bilmek, herkesin öğrenmesi gereken bir beceridir.
Telefon ister işletme dışından, isterse işletme içinden olsun, belirli teknikler kullanarak karşınızdakinin öfkesini yatıştırabilirsiniz.

Öfkeyi yatıştırma, görüşmeyi tek taraflı bir azarlamadan iki taraflı bir bilgi alışverişine dönüştürecek ilk adımdır. Öfkeli biriyle konuşurken kesinlikle sizde öfkelenerek tuzağa düşmeyin. Bunun yerine karşınızdakini bu duruma getiren nedeni anlamaya çalışın.

Çoğu zaman müşteriler, can sıkıcı bir durumla karşılaştıkları zaman kızarlar. Bu duyguları büyür, büyür ve bazen konuyla hiç ilgisi olamayan ama kendilerince işletmeyi temsil ettiğine inandıkları; telefona çıkan ilk kişiye telefonda öfkeyle çatmaya kadar varır. Bazense işletme içinde elemanlar arasında bu tür telefon görüşmeleri geçer. Bazı kişiler, yeni bir uygulama ya da karara kızıp, öfkesini işletme içinden birine çatarak çıkarabilir.


• Sakin olun ve olaya tarafsız gözle bakın.
• İşletmenizin ya da sizin gerçekten hatanız varsa hemen kabul edin. Arayanla tartışmayın.
• Arayanın olumsuz duyguları üzerinde durmamaya veya bu duyguları büsbütün artırmamaya çalışın.
• Bırakın arayan tüm öfkesini konuşmanın başında dile getirsin, bu yatışma süreci içinde sakın sözünü kesmeyin.

• “Sakin olun” gibi sözler sarfetmeden, kendiniz sükunet göstererek karşınızdakini sakinleştirin.
• “Niçin böyle hissettiğinizi anlıyorum” gibi sözlü tepkiler verip, duygularını paylaşarak arayanın elindeki silahını elinden alın.
• Konuyla ilgili bilgileri alın ve arayanın sizden ne istediğini anlamaya çalışın.
Your Adsense Code

• Ne yapılması gerektiğini önermeden önce konuyu doğru algıladığınızı karşınızdakine belli edin.
• Bu görüşme sonucunda, ne kadar önemsiz olursa olsun nasıl hareket edeceğinizi açıklayın.
• Eğer yetkiniz ve bilginiz yoksa konuyu bir başkansa devredin ama arayana üçüncü bir kişiyle görüşmesi gerektiğini söylemeyin; o görüşmeyi siz yapın, konuyu takip ederek, çözümlendiğinden emin olun, sonucu bildirin.
• Görüşme sırasında sorun halledilemiyorsa, sonuca varana kadar sürekli arayarak, gelişmelerden haberdar edin.
• Aşırı durumlarda; Arayan iyice mantıksızlaşırsa, anlayışlı ve nazik bir ifade ile görüşmeye daha sonra devam etmeyi önerin. (Efendim, belli ki şu anda çok üzgünsünüz. Sizi birkaç dakika sonra aramamı ister miydiniz?)

Neon isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu Aç  Cevapla

Bu Konuyu Paylaşın !

Etiketler
bir , insan , nasıl , telefonda , yatıştırılır , öfkeli


Konuyu Okuyan Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üyeler ve 1 misafirler)
 

Yetkileriniz
Konu açma yetkiniz yok.
Cevap yazma yetkiniz yok.
Eklenti yükleme yetkiniz yok.
Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Yasal Uyarı
Powered by vBulletin™ Version 3.8.4
Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

TRForum.Net : ~Since 2017
Design : bahattinpirecioglu (D3Ly)

TRF - Forum sitemizi bütün tarayıcılarda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bizleri tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. :)

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan TRForum.Net TÜRKİYE'de T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. TRForum.Net hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde TRForum.Net yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve ilgili birimlerimiz size dönüş yapacaktır.
Şikayetleriniz için sikayet@trforum.net - Reklam vb.. görüşmeleriniz için admin@trforum.net adresine mail yolu ile dönüş yapmak yeterli olacaktır.




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331